Altijd op tijd
Altijd op tijd

Inmiddels zijn er duizenden feestjes geweest via Lightfight. Bij alle feestjes was er een pakket aanwezig zodat het feestje door kon gaan.

Mocht er niet bezorgd worden op de afgesproken dag (een dag voor de gereserveerde datum) of er is iets anders mis, dan zorgen wij voor een oplossing. Het is dan wel van belang dat je z.s.m. contact met ons opneemt. Als je voor 17 uur op de bezorgdatum contact met ons hebt opgenomen dan zorgen wij ervoor dat er nog een oplossing komt. Een alternatieve zending kan dan de volgende morgen bij een PostNL punt meestal binnen 15 km van jullie adres staan. Wij gaan op zoek naar een punt waar vroeg bezorgd wordt. Dit doen wij altijd in overleg met de klant. Als deze oplossing ook mis gaat, dan komen wij persoonlijk naar jullie toe zodat jullie reservering sowieso doorgaat!

Wijzig nooit zelf de bezorging via de PostNL link. Onze ervaring is dat dit het pakket juist vertraagd. LIGHTFIGHT kan hier niet op anticiperen. 

Let op: Tijdelijk minimaal één dag eerder verzonden

Om ook in deze drukke periode te kunnen voldoen aan bovenstaande belofte versturen wij momenteel onze reserveringen min één dag eerder dan aangegeven zodat zelfs met vertraging het gereserveerde pakket op tijd is. 

Deze extra speling is niet meegenomen op onze website en in de geautomatiseerde informatie die je van ons ontvangt. Reserveer je bijvoorbeeld voor een vrijdag, dan staat er dat de ontvangstdatum op donderdag is, maar door de extra speling kan dit woensdag al zijn.
Houd je track and trace code in de gaten. Natuurlijk mag je het pakket alvast afhalen om te gaan oefenen.

Wil je aanpassingen doen in je reservering, laat het ons op tijd weten.

Deze informatie geldt in ieder geval tot 1 december 2020