Het is natuurlijk erg vervelend als er slecht weer op komst is of de jarige wordt ziek. Wij zijn heel flexibel met het omzetten en annuleren van feestjes. Erg vervelend als je evenement niet door kan gaan op de geplande datum.
Gelukkig kun je bij ons eenvoudig verzetten of annuleren. Neem dus altijd, zo snel mogelijk, contact met ons op voor overleg. In principe wordt altijd gekeken of de zending al verzonden is:
– Zending nog niet verzonden
In dat geval kun je altijd kosteloos annuleren of verzetten. Ga er vanuit dat wij normaal gesproken 3 werkdagen voor de bezorgdatum (datum van ontvangst) verzenden. Versturen we eerder dan aangegeven omdat we drukte bij de verzenders verwachten dan staat dit aangegeven op onze hoofdpagina. Dan zijn het 4 werkdagen van te voren voor kosteloos annuleren of verzetten
– Zending al wel verzonden
Later annuleren is mogelijk door het pakket van PostNl te weigeren, dan wordt het bedrag exclusief de werkelijke verzendkosten teruggestort. Natuurlijk kan het feest ook verplaatst worden. Dit gaat in overleg.
Alleen de werkelijke verzendkosten zullen in rekening worden gebracht. Hoeveel de werkelijke verzendkosten precies zijn, hangt af van je bestelling. De werkelijke verzendkosten worden namelijk bepaald door de keuze van de vervoerder, manier van verzenden en het aantal pakketten. Er worden geen kosten in rekening gebracht voor het pakket. (tenzij blijkt dat het pakket toch is gebruikt)
Kom je artikelen bij ons afhalen dan is contact met ons opnemen al voldoende en zijn er uiteraard geen extra kosten aan verbonden.
Neem in alle gevallen zo spoedig contact met ons op en we gaan samen op zoek naar de beste oplossing